Jag fortsätter att fylla på......

När jag ändå är igång och fyller på min önskelista så fortsätter jag lite till..... :-)

Jag önskar mig en dammsugare. Alltså en sån där liten som man lätt bara kan kasta fram och suga upp de där svarta hundhåren med eller smulorna på golvet eller annat skit som finns här hemma.
Ni vet en sån där sladdlös som man dessutom kan dela så att den förvandlas till en mini- handdammsugare.



Ja, nu behöver det ju inte tvunget vara just denna färgen *hehe*

Jag hatar verkligen den dammsugaren vi har nu. Den är liten, blå och för ett sjuhelsikes oväsen. Man behöver öronproppar. Martin tycker att jag är känslig och gnällig men det tycker inte jag. Dessutom är sladden alldeles för kort. Det var ett av våra mindre lyckade spontanköp. Man måste ju kunna erkänna sådana också.

Kommentarer
Postat av: Tina

Syrran hade en sån innan men hon tyckte den var urusel och gav bort den.

2009-11-16 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0