Kyliga tider här hemma......

Jag vet inte men det verkar som om Martin har sänkt medeltemperaturen här inne i huset under den veckan vi var bortresta.
Här kommer man hem till värsta kylan och håller på att skallra tänder och få köldskador på tvillingtårna. Inte ens inomhus kan man slappna av och känna den där goa värmen. Nej, det har blivit kyliga tider här hemma..... *hrrmmm*

Ska man verkligen behöva se ut som Michelingubben när man är i sitt eget hus?! Det är ju inte klokt!
Igår kväll försökte jag förklara för Martin att det inte anses sunt att behöva gå och lägga sig iklädd långkalsonger och strumpor och dessutom ha en iskall nästipp!!!

Kommentarer
Postat av: Martin

För utomstående läsare kan vi förtydliga: På grund av snålblåst ute så har temperaturen i vardagsrummet de senaste dagarna varit runt 22 istället för normala 24. Iskall nästipp...

2009-11-05 @ 23:13:40
Postat av: Pilla

22??!! Jo förmodligen!

Min nästipp säger att temperaturen är mycket lägre!

2009-11-06 @ 05:53:38
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tina

Välkommen hem till mig!

Cirka 27 grader i vardagsrummet:)

2009-11-06 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0