Prestationsångest

Ikväll är det avslutning på Bastis lydnadskurs. Själv har jag inte funderat så mycket på det men nu kom Martin hem och hade fått signaler från hans kollega (som också går kursen) att det möjligtvis kunde tänkas bli en tävling så här sista tillfället.
*ugh* TÄVLING?! No, no, no!!!!
Tävling innebär förväntningar och jag vet att instruktören har en del förväntningar på mig och Basti. Att det går så bra för oss är ju just för att jag inte ställer några krav utan bara gör det för att det är kul - för nöjes skull helt enkelt.
Jag är inte gjord för tävlingar........

Kommentarer
Postat av: Chattis

Självklart vinner världens bästa Basti m matte. Bara Basti får matte under kontroll ; )

2009-11-10 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0