Tjejfest

Ojoj.... en hel helg utan inlägg....vad har hänt?!
Jo, svaret är ganska enkelt...... min trötthet sitter fortfarande kvar och John Blund han kommer och häller sömnpulver i ögonen på mig tidigt varje kväll.

I fredags var jag på tjejfest hemma hos Sofie. Jag ska erkänna att jag var orolig på eftermiddagen eftersom jag redan då kände mig trött och allmänt slö (som man kanske gör en fredagseftermiddag). Samtidigt ville jag inte bjuda dem på en "Modesto" (finns ett gammalt inlägg om denna episod). Det innebär i korta drag att jag somnar i soffan när vi sitter ute en kväll och dricker drinkar. Eller somnar och somnar....... jag ansåg att det var till att vila ögonen en liten stund ;-)

Det var en supertrevlig tjejfest med många nya ansikten. Jag hade egentligen bestämt att det inte skulle bli en sen kväll men det hela slutade med att jag och Malin var bland de sista att lämna stället (eftersom vi bl.a inte fick tag på någon taxi).
Tack Sofie för i fredags!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0