Ullared

Sitter och tittar på Ullared och konstaterar att Kjell är ett riktigt original! :-)
Kul att det finns människor som ställer upp och låter sig filmas så att andra människor i sin tur kan få sig ett gott skratt.

Funderar lite på hur jag själv är när jag är i Ullared.
Man vill fynda och få så mycket som möjligt för så lite pengar som möjligt. Vissa grejer åker ner i kundvagnen av rena farten och man tänker inte riktigt efter om man verkligen behöver den där prylen eller om man ens kommer att använda den. Ibland styrs jag enbart av prislappen - billigt är bra. Borde kanske lära mig någongång att detta inte alltid stämmer.

19.90kr.
Åh, vad billigt!!!
Man tänker inte på att många 19.90-grejer snabbt blir stora summor. Man tänker - "bra-att-ha".

Samtidigt är det en kul grej det där med Ullared. Som ett äventyr. Man vet aldrig vad man kommer ut med i kundvagnen. ;-)


Kommentarer
Postat av: I o A

Vi tittar också på på programmet. Intressant, ger många tankar. Vid senaste programmet irriterade vi oss på 08-orna som gjorde sig roliga (trodde dom) på kundernas bekostnad.

2009-11-24 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0