Vad har man kameran till?

Av någon anledning hade jag lagt min mobil bredvid sängen så i morse vaknade jag av en sms-signal. Det var Tina som var på hugget och vill ta en hundrunda.
Hopp upp ur sängen och göra sig i ordning. Mia och Attack dök också upp på A3 så det blev samma flock som igår.

Idag hade jag kameran med mig men ändå lyckades jag inte knäppa värst många bilder. Jag fångade Attack på en men det var väl i stort sett allt. Man går där och snackar och filosoferar och vips så har man traskat hela rundan och inte tänkt på att ta några kort.




Kommentarer
Postat av: Tanja

Hujeda mig vad söt. När man får frågan om vilken hundras jag är ägare till och då säger Gordonsetter så finns det en hel del som kliar sig i huvudet. Då brukar jag dra till med att Gordonsetter är en förvuxen Cocker. Visst har jag rätt?

Kram

2009-11-15 @ 15:59:27
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Mia

Hej Pernilla! Tack för din fiiiiiina bild och dina gulliga ord om Attack. Det är konstigt, det måste till kompisar för att få en bra bild på sin egen hund... /Kram Mia o Attack



2009-11-16 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0