Ångest så det ryker om det

Okej..... den här nedräkningsfinessen som jag har lagt in här på bloggen.....jag vet inte om det var en sån lyckad grej egentligen........
Varenda gång jag får syn på den så drabbas jag av ett konstigt illamående som ofta kommer tillsammans med yrsel. *hrrmmm*

Handen på hjärtat - jag är nervös!!! Kalla det resfeber eller vad ni vill - det går ändå inte över *suck*
Jag är livrädd att tappa bort barnen eller att det ska hända något. Förra gången hade jag bara mig själv att ta hand om (och det räckte!) men den här gången har jag även ansvar för dem.

Jag kommer nog gråta tretton gånger innan det är dags att ta planet från Kastrup :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0