Båttur på floden

Nu är vi hemma och laddar om innan vi sticker ut i storstadsdjungeln igen :-)
Hemma på rummet är vi inte så mycket men det är väl så det ska vara när man bara har en vecka?

Idag har vi tillbringat större delen av dagen på en båt och fått möjlighet att se Seoul därifrån. Det är en flod som delar staden mitt itu och över den går X antal broar i alla de färger och konstruktioner.
Vi satt längst fram i fören och gottade oss i solen. Idag har det varit riktigt varmt och skönt :-)

Efter båtfärden blev vi lite slöa och beslutade oss för att skjuta upp tempelbesöket till på löradg istället.
För att pigga upp oss så fortsatte vi vårt eviga shoppande. Ellen har nu inskaffat sig en ny skolväska - även denna är Hello Kitty :-)
Vi tjuvkikade också på Mp3-spelare till Ellen och jag tror att vi har bestämt oss nu. Nu kommer den småsnåla Pilla fram igen och tycker att de gott kan gå ner lite till i pris men då måste vi ta oss till en av elektronikmarknaderna och helst ha med oss Hee Sun.

Vi får väl se hur det blir med det hela.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Wilda

När bara Wilda fått höra din röst Pilla så somnade hon som en stock. Tror att vi får fortsätta skypa även när ni kommit hem :)

Ha de så trevligt på Mc Donalds, och ät ett par hamburgare för oss oxå. Pussar & kramar

2009-10-29 @ 10:22:05
Postat av: Pilla

Ja, jag har förstått att jag har en sövande effekt. Frågan är om det anses positivt eller negativt? ;-)

2009-10-29 @ 12:48:11
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0