Vinterjacka

I morse var det dags för att sticka barnen ;-)
Det gick jättebra och de belönades med plåster och en liten tatuering.
Jag skjutsade Ellen till skolan och sedan Erik. Därefter körde jag in till stan - redo för shopping (Pilla-shopping!)

Jag blir galen!!!! Hittade ingenting! Eller, jo, visst hittade jag saker men inget som föll mig sådär i smaken.
Hade span på en vinterjacka och hade sett en kanonsnygg i fredags men nu kommer problemet - jag kommer inte ihåg VAR jag såg den!
Idag var jag inne i stort sett alla affärer och jag kunde inte hitta den eller komma ihåg var jag sett den. Antingen var den slutsåld eller hade de "möblerat" om plaggen i affärerna. :-(

Aningen deppig åkte jag sen till jobbet. Men jag laddade om mina shoppng-batterier och tog en sväng inom stan igen på hemvägen. Nu hade jag bestämt att jag skulle köpa en vinterjacka och så skulle det bli! Jag är verkligen supersnabb ibland - går in i affären, söker av med min super-radarblick och konstaterar snabbt om det finns något värt att granska.

Jag hittade faktiskt en jacka! :-)
En ganska vanlig modell - lång, svart, huva, ..... tja ni hör ju själva att den är ganska "vanlig" men oooooooo vad skön! :-)


En sån här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0