Kort hår med burr

Igår var jag så trött att jag gjorde det klassiska....... hamnade i soffan framför TV:n och kom aldrig upp. Eller, jo, visst kom jag upp men då gick jag som en zombie raka vägen in i sovrummet.
Det är också anledningen till varför det aldrig blev något bloggande igår.

Var hos frisören igår och intog min dos av vardagslyx. När hon masserar skallen med schampoo och balsam så vill man ju bara stanna tiden och sitta där i evigheter :-)

Jag skrev ju tidigare att jag var lite inne på att testa något nytt - igen. Så blev det. Det blev värsta kryllet - ja, alltså ingen permanent utan enbart mina egna virvlar. En kort frisyr med burr - så skulle man nog kunna förklara den. Anders - alltså ingen frissa som faller dig i smaken men det är bara att gilla läget ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0