God morgon!

Ja, idag blev det sovmorgon för oss eftersom John Blund inte hade tid för mig och Ellen förrän sent i natt ;-)
Klockan är strax 10 här och nu ska barnen väckas. Vi kan ju inte ligga och sova bort dagen så här. Men en sovmorgon tyckte jag var ok, eller hur?

Pratade med Lotta och Ola genom Skype mitt i natten och sen la vi oss och lyssnade på en ljudbok. Visserligen var det en av Camilla Läckbergs böcker men Ellen tyckte det var helt OK ändå :-)
Den var i alla fall sövande för vi somnade båda två och jag vaknade vid 4-tiden i natt och fick dra ut plopparna från öronen och stänga av mobilen.

Den enda som inte kunde läsa mina blogginlägg igår (eller mitt mail) var Martin som upptäckte att vår andra dator helt har lagt av. Hoppas du kan fixa den snart!
Barnen saknar dig och vill gärna prata med dig via Skype! :-)

Nu blir det frukost!
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0