Kvack kvack......

Måndag kväll och jag sitter här - återigen - med Anna Anka som sällskap. Jag trodde inte att hon skulle kunna få mig att tappa hakan ännu en gång men jag misstog mig. Denna kvinna är ju helt sanslös!!! Divalaterna sprutar ju ut från öronen på henne och jag vet ännu en gång inte om jag ska skratta eller gråta.

Dessa Hollywoodfruar har obegränsade ekonomiska tillgångar vilket medför en särskild livsstil. Frågan är om de blir mycket lyckligare över det? Det verkar istället som om I-landsproblemen bara ökar i takt med summan på banken.
Fru Anka reser till Sverige och bor på Grand Hotell i Stockholm eftersom det inte finns några andra ställen - värda att bo på - i Sverige. Klagar på att tvätten kommer tillbaka ihopvikt och inte verkar struken. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0