Mina planer gick upp i rök

Uttråkad och rastlös eller tvärtom om ni så vill.......
Inte gör det saken bättre att regnet bara öser ner och inte verkar vilja ta slut.

Jag hade högtflygande planer idag. Jag såg mig själv strosa runt någonstans (i stan eller på något köpcentrum) och shoppa kläder till MIG. Så blev det alltså inte. 
Ellen skulle spela fotbollsmatch och eftersom Erik blev träffad ev en förkylning igår så tyckte vi inte att han skulle behöva stå ute i regnet och titta på Ellens match - särskilt när han inte själv ville det heller. Såååå........ min shoppingdag får jag se mig om efter bland stjärnorna *suck* 

Pösmunk, ja kalla mig vad ni vill men här halvligger jag i soffan i mysisbrallor och en dassig t-shirt, okammat hår och skitiga glasögon. Erik har fortfarande pyjamas på sig........ Kom på mig själv att jag slumrade till och vaknade av att Erik tyckte det var dags för lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0