Munskydd

Gubben i receptionen är samma gubbe som i fjol.... och han kommer ihåg mig!!! :-)
Han är så go och följer oss upp i hissen varje gång vi kommer hem - han vill ju prata. Han har visat oss tvättmaskinen som man tydligen får använda här men det låter jag bli. Jag sparar tvätten tills jag kommer hem..... *hehe*

Många människor går omkring med munskydd här och det är något som fascinerar Erik. Handsprit finns det nästan i alla affärer precis vid entrén och det kan ju vara bra.
På tal om munskydd så hittade vi munskydd med Hello Kitty på. Det hade kanske varit något för tandläkarna där hemma? :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för du skriver och berättar vad ni gör. Lika kul att läsa varje gång. Erik och Ellen verka gilla det. Hur lång tid tar det att resa till korea med flyg?

Kram Pernilla

2009-10-27 @ 16:12:55
Postat av: Pilla

Hej Pernilla!

Ja, Ellen och Erik gillar det här förutom maten då som du kanske har förstått ;-)

Det tog ca 10 timmmar hit och ca 12 timmar hem.

Kram

2009-10-27 @ 16:20:53
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0