Naglar

Idag har jag varit och fått min dos av vardagslyx genom att besöka nagel-Jossan. 
Läste om världsrekordhållaren....... och jag som tycker att min är långa på ett par cm....!

Lee slutade klippa sina naglar 1979

Världsrekordhållaren Lee Redmond i Utah i USA visar upp sina naglar, som nu kommit in i Guinness Rekordbok.

Lee slutade klippa sina naglar 1979 och de har nu nått den ansenliga längden 84 cm. Hon hävdar att de inte hindrar henne från att utföra vardagliga sysslor som dammsugning, bilkörning, tvätt och städning. Lee sköter också om sin make, som lidit av Alzheimers sjukdom de senaste sex åren. Rekordinnehaverskan säger att hon ska klippa naglarna en vacker dag, men inte ens ett erbjudande om 100 000 dollar kan få henne att spika ett datum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0