Något fel?

OK.... något måste vara fel. Jag vet inte riktigt hur det blev så här men nu när jag lagt ner det mesta av packningen i resväskorna så fyller jag bara EN!!!! Hur kan det vara möjligt?! Har jag då packat för lite? Jag borde kanske packa mer?
Förra gången jag reste så fyllde jag ju en resväska utan problem och då var det ju bara mina saker. Nu är det ju mina + Ellens och Eriks. Hur går den ekvationen ihop?

Eller kan man se det så här...... att jag blivit så "duktig" på att packa att jag gör det som värsta globetrottern! *hahaha*

Nerverna är fortfarande lugna och det känns riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill önska er en trevlig resa med mycket upplevelse. Krama om Erik och Ellen från mig. När kommer ni hem? Ta väl vara på er. Kram

2009-10-24 @ 11:18:33
Postat av: Pilla

Tack Pernilla!

Vi ska verkligen försöka hinna med så många upplevelser som möjligt och samtidigt bara njuta.

Vi kommer hem på mån 2/11.

Kram på dig!

2009-10-24 @ 11:25:12
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0