När går flyget?

Alla frågar hur dags vi flyger hem och för mig känns det så avlägset. Men vid närmare eftertanke så är det ju inte såååå länge till. Både jag och barnen har mer vi vill utforska och hinna göra men tiden räcker inte till :-(

Shinhye frågade mig idag hur dags vi ville åka från hotellet på måndag. Jag sa att flyget gick 11.15 och då sa hon att SWS skulle stå för skjutsen till busshållsplatsen. De ska nu komma och hämta oss kl. 07.00. Jättesnällt!

Det är bara det att jag inte är riktigt säker på att planet går kl. 11.15. Jag tror det.... men jag kan ju ha fel.... *oups*
Jag måste gå och kolla!
...................!!!
Jodå....... jag hade rätt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0