ASICS

Min hallux vallux har nu förstört mitt andra par skor.
Mina gy-skor håller ganska exakt ett år sedan går det hål exakt där knölen sitter. Eftersom det är dessa skor som jag använder mest och som inte ger mig värk (eftersom jag har inlägg anpassade till dessa skor) så ville jag ha ett nytt par innan jag åker iväg.
Tyvärr hade de inte min storlek och de visste inte heller om huvudlagret hade eftersom Asics tydligen sålt många fler par skor i år än vad de beräknat.
De skulle i alla fall kolla och återkomma på måndag. Om de inte kan få fram min storlek så måste jag in och prova ut en ny modell i veckan.

Vet ni förresten vad Asics står för?

Anima Sana In Corpore Sano = a sound mind in a sound body

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0