Sandaler och vinterjackor

Jaha, nu börjar det likna något :-)
Resväskorna är packade och Martin har fått hjälpa mig att provväga allt. Vi ligger långt ifrån maxvikten men då är det ju fritt fram att fylla på hemvägen istället. Bra va?

Det som återstår nu är saker som ska användas ytterligare en gång innan man kan packa ner det i väskan. Annars tror jag att jag fått med det mesta.

Fick mail från Hee Sun i Korea idag och det kändes skönt. Att man liksom vet att allt är OK inför ankomsten. Hon berättade att vädret är väldigt ombytligt vid den här tiden på året. De har haft riktigt varmt och fint väder hela veckan och så kommer det att fortsätta ytterligare några dagar. Men i slutet av veckan ska det tydligen bli kallare och hon rekommenderade vinterjackor(?)!
Det har inte varit lätt att välja ut och packa kläder. Jag har med allt från trekvartsbyxor och sandaler till riktigt tjocka höstjackor. Känns helknepigt men så får det bli.

Nu ser jag bara fram emot att få resa! :-)

Tusen tack för alla "lycka-till-på-resan-hälsningar" som vi fått av er!
Hoppas ni fortsätter följa oss på vår resa här på bloggen.

Kram och godnatt!

ps! Glöm inte att skruva tillbaka klockorna en timme i natt! ds!

Kommentarer
Postat av: Magdalena & Ola

Vi tänker på er hela tiden och ser verkligen fram emot att följa er på ert livs resa!

KRAMAR i massor

2009-10-25 @ 18:25:42
Postat av: Tanja

Var nu rädda om er på resan.

Tack för påminnelsen ang klockan :-) Tyvärr hjälpte det inte för jag läste inte detta inlägg förrän idag vilket är en dag för sent. Vad jag vill säga med det är att jag idag kom en timme för tidigt till jobbet. Typiskt mig.

Kram på er

2009-10-25 @ 19:00:45
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0