Skumtomte-tortyr!!!

Mitt inlägg om att Julmusten är här satte fart på kommentarerna :-)
Tydligen fler än jag som gillar denna underbara dryck! Egentligen tycker jag inte att man ska börja ta fram julsakerna för tidigt som vissa affärer gör men vissa undantag finns ju såklart - julmust och skumtomtar!

Tack Alice för ditt tips! Imorgon ska jag köra till ÖB.

Helena - det där med att du redan provsmakat skumtomtar får mig ju att känna viss avundsjuka - det måste jag ju medge.
Jag har förstått att säljarna de åker omkring och lockar med att bjuda på en påse. Det är nämligen så att min bror jobbar på Kvantum (det gör då även min kusin och vår filmkvällskompis Dacke) - alla dessa männsikor vet om att skumtomtar tillhör mina allra absoluta favoriter och jag skulle kunna ge väldigt mycket för att bara få nafsa lite på ett hörn - eller åtminstone sniffa lite på dessa ljuva skapelser.
Vad gör då dessa typer?! Jo, de ÖPPNAR påsen, käkar upp innehållet och har dessutom ingen skam i kroppen utan låter mig lida ytterligare genom att ta en bild och skicka den till mig! Snacka om tortyr!!!!


Lillebror till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0