Till Herman från Erik

Hej Herman!
Idag har vi varit på Lotte world. Det är en jättestor nöjespark med karuseller och olika saker man kan titta på. Först skulle vi leta efter en djurpark men vi hittade inte den. Istället hamnade vi mitt i en jättestor leksaksaffär! Det var en hel våning full med bara leksaker!
Jag gick in i ett rum fullt med bara Beyblades och Bakugan. Jag har köpt ganska många och jag en överraskning till dig, Valter och Erik B när jag kommer hem.

Igår var vi i ett högt torn och vi fick åka en lång linbana upp till tornet. Men när vi kom upp så fick man gå några trappor också. Vi såg några stenhögar och framför dem var det några vakter med vapen.

Vi har varit på ett akvarium. Vi såg en gubbe som dök bland många små fiskar och en jättestor sköldpadda. Han matade först fiskarna och sen hämtade han salladsblad och matade sköldpaddan med det. Han satte sig på sköldpaddan och åkte med den.
När jag trodde att vi var vid slutet så var det inte det. Det var ett akvarium som gick runt oss! Man fick ställa sig på ett band och åka genom tunneln. Där fanns hajar och fiskar.

Imorgon ska vi åka med en båt under massor av broar. På broarna kör det massor av bilar.
Vi åker taxi varje dag eftersom vi inte har någon bil här. Bilarna kör som galningar så man kan knappt gå här. Man använder inte säkerhetsbälte här och det finns inte i alla taxibilar.

Ska vi leka när jag kommer hem?

Kram Erik


Paradiset!






Detta handlade jag!

Kommentarer
Postat av: Herman

Hej! Tack för brevet - jag längtar tills du kommer hem! Du kan vi leka och ha kul! De två vatten bakugan verkar vara coola. Det var en häftigt leksaksaffär som du var i. DEt det är roligt att se alla biler på er. Kram Herman

2009-10-28 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0