Tur det finns stolar hos tandläkaren!

Idag var det dags för Ellen att sätta sig i tandläkarstolen. Hon har ju gått omkring med en glugg hur länge som helst och framtanden vill helt enkelt inte komma fram. Idag skulle de bedöva och göra ett snitt så att den lättare kunde växa ut.

Ellen har varit lite orolig över hur bedövningen skulle gå till och tyckte det lät lite läskigt med bedövningsspruta.

Martin skulle följa med henne men nu i efterhand önskar jag att även jag hade kunnat få möjligheten att få se detta - ja alltså inte Ellens ingrepp för hon fixade det galant! Jag önskar däremot att jag hade kunnat få beskåda min man som återigen visade prov på sin "känsliga" sida *hahaha*

Meningen var att han skulle hålla Ellen i handen och vara där som stöd för henne. Efter ett litet tag klarade han inte längre att vara mitt i händelsernas centrum utan var tvungen att gå och sätta sig *asgarv*
Coola Ellen fixade det bra på egen hand. :-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ellen får helt enkelt följa med Martin nästa gång han ska till tandläkaren

2009-10-21 @ 19:46:27
Postat av: Pilla

Japp!

Hon har redan följt med honom en gång - när han skulle till vårdcentralen och ta ut en envis speta som satt sig i fingret och var svår att få ut. (nu låter det lite mesigt men det var faktiskt värre än vad det låter)

Martin var den stirriga och Ellen den coola :-)

2009-10-21 @ 19:50:18
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0