Varför klappar de?!

Hahaha! :-)
Måste bara berätta en  sak till som kan göra att jag börjar småfnittra här för mig själv av bara tanken på scenen :-)

Det var när vi precis hade landat med planet i Helsingfors. Då var det ett gäng som spontant började att applådera. Själv har jag nog inte varit med om det på evigheter men jag vet att man har gjort så tidigare (och kanske fortfarande gör på vissa ställen, vad vet jag?)

Det fanns ganska många asiater med på det här planet som sedan skulle vidare till antingen Kina eller Korea.
Dessa miner som de här människorna fick i sina ansikten när man började applådera är obetalbara!!! De fattade ingenting och började resa sig, söka efter vad det var man applåderade åt, diskutera detta fenomen högljutt och jag förstod att de nog tyckte det var minst sagt spektakulärt! *skratt*

Nu blir det sängen för mig! Imorgon är det dags för nya äventyr!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Magda

TACK PILLA för att du håller oss uppdaterade och vi får följa med på er resa! Ett helt fantastiskt äventyr!

Hälsa din "små"!!!

Kram

2009-10-26 @ 14:31:47
Postat av: Jossan

Tja!



Håller det föregående - supermegaduper kul att läsa om din och barnens strapatser!! Kram Jossan

2009-10-26 @ 18:12:15
Postat av: Martin

Hej älsklingar! Känns konstigt att se bilder av er och veta att ni är på andra sidan jorden. Det är nästan så man får lite blött i ögonen.

Saknar er!

2009-10-26 @ 18:49:23
Postat av: Sofie

Tack för att vi får följa er på er resa!

Ha det bäst!

Kram

2009-10-26 @ 19:05:42
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Hej på er lyxlirare!

Nu har vi på Madenvägen laddat ner Skype och provpratat med Pappsen. Det funkade hyfsat...

Vi ser fram emot ett videosamtal med er tre :)

Här hemma är läget som vanligt vid denna tiden, dvs Wilda skriker och Ola vandrar runt med henne.

Kan inte du komma hem igen Pilla, så ungen somnar?

Pussar och kramar till er från oss!

2009-10-26 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0