Cerise resväska

Idag har jag på allvar börjat ta tag i min och barnens resa. Idag har det inhandlats ytterligare en big-bauta resväska som förhoppningsvis ska räcka tillsammans med den andra som inhandlades i fjol. Den här är cerise - allt för att vi lätt ska se den på flygplatsen.



Jag har också kollat alla flighttider, var och när och hur osv.......
Upptäckte bara en misstänkt grej som jag måste undersöka imorgon....... det gäller våra platser på flyget till och från Korea. Vi har platserna --D, E och G. Låter inte det konstigt? Borde det inte vara D, E och F?! 
Det känns som om jag ska dubbelkolla detta så att det inte kommer en person mellan mig och Erik. Jag vill ju kunna sitta bredvid både Ellen och Erik och har ju bokat så (trodde jag i alla fall).

Sista vaccinationen är den 5/10 och passen är fixade och klara.

Kommentarer
Postat av: Linn F

Riktigt snygg väska, jag tror jag såg den häromdagen och sa till min syster - jag ska ha en sån där väska för då slipper man kolla på alla väskor när man reser!. Bra köp! kram

2009-09-27 @ 15:37:10
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Maria Ekdahl

De brukar ibland hoppa över en bokstav i ordningen, risken kan dock vara att ni har gången emellan. Ska bli mkt spännande att följa er tur.

2009-09-27 @ 21:15:36
Postat av: Anonym

De brukar ibland hoppa över en bokstav i ordningen, risken kan dock vara att ni har gången emellan. Ska bli mkt spännande att följa er tur.

2009-09-27 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0