En ny man i mitt liv!

Jag har en ny man i mitt liv.
Är inte riktigt säker men jag tror han heter Peter Larsson........
Jag har tillbringat VÄLDIGT mycket tid med honom dessa dagar då jag "lekt" hemmafru och Martin varit på jobbet *hehe*
Han underhåller mig..... gör mig intresserad...... får mig att bara lyssna på honom.... genom att läsa upp boken "3 sekunder" av Roslund/Hellström! Den är skitbra och jag går runt med mina små hörlurar här hemma - t.o.m att staäda funkar bra när Peter läser för mig.

Ljudböcker är verkligen till att rekommendera! :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ljudböcker är en av världens bästa uppfinningar, näst efter IPOD:en :-)

Kram

2009-09-23 @ 22:19:41
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Tina

Min nya bästis heter Thorsten :)

Kraam

2009-09-24 @ 18:04:35
Postat av: Pilla

Ja, visst är de härliga, Tina? Det bästa är att jag planerar att byta min extra-man inom det snaraste eftersom Peter är förbrukad......antagligen redan ikväll. Sen har han gjort sitt, så att säga. ;-)

2009-09-24 @ 20:17:40
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0