Min son...... drama-queen

VAB...... Vård Av Barn.
Erik har fortfarande feber och har tillbringat mestadelen av tiden i soffan framför TV:n. Resten av tiden har han beklagat sig över att detta är den näst värsta dagen i hans liv! Nu snackar vi drama-queen!!! *suck*
Näst värsta är det för att jag inte låter honom gå till skolan.
Imorgon kommer det att bli den värsta dagen i hans liv eftersom han dels inte får gå till skolan men sen missar han sin fotbollsträning också.

"- Jag tänker inte stanna hemma imorgon! Jag ska till skolan!"

Jag vet inte hur många gånger vi haft den här diskussionen idag och det slutar med tårar i ögonen varenda gång....
Att jag sen berättade för honom att det inte skulle bli någon skola på onsdag heller eftersom det var studiedag då - ja, då var var det nära katastrof här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0