Restaurang Starfod

Martin är på kräftskiva ikväll och hade med sig tre korvstackare att lägga på grillen. Min man tillhör den där kategorin som gärna går på kräftskiva men inte äter kräftor :-)

Barnen fick vara hemma själva en stund eftersom jag var ute och spårade med Basti. Ellen ringde och sa att de förberedde en överraskning.......

När jag kom hem möttes jag av detta! ;-)
Underbara barn! Jag älskar er! ♥


Restaurangens meny...... :-)


Bordet var dukat.


Ja, den här teckningen hade Erik ritat till mig. Ellen hade hjälpt honom
att skriva det han sagt. Funderar fortfarande över hans ord......
;-)

Ellen informerade mig om att på den här restaurangen så fick gästerna själva hjälpa till att laga maten *skratt*

Det blev en trevlig middag och vi satt kvar en lång stund efteråt allihop och bara pratade om dagen - mysigt! :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så gulligt! :-)

Elina och Tilda gjorde likadant här hemma förra Lördagen.

De är för goa :-)

2009-09-11 @ 22:14:47
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0