Simultanförmåga

Martin är på aktiemöte - eller, ja, det kallas så men i verkligheten är det delvis en förklädnad för att roa sig. Visst sitter de en stund och diskuterar olika aktier, kurser, prognoser m.m. men större delen av tiden går ut på att käka gott, roa sig och bara umgås :-) Fast detta unnar jag dig verkligen Martin! ♥

Själv står jag här mitt i stekosen av falukorv och makaroner (en av mina paradrätter när jag är tillfälligt ensamstående *hehe*), lyssnar på Spotify och bloggar samtidigt! Inte illa va?! ;-)
Jag har en stor hund liggandes precis nedanför mina fötter så jag får ta stora kliv varje gång jag ska förflytta mig. Basti vill ju såklart vara mitt i smeten (och hoppas säkert att det ska råka trilla ner en liten bit falukorv också *ler*)

Ja, det gick ju snabbt! Nu är maten klar och jag har precis ropat "- Middagen är serverad!" till barnen. Nu ska vi avnjuta denna delikata rätt *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0