Avatar

Igår hade vi filmkväll och Dacke, Johan och Emma var här. Framför oss hade vi två filmer att välja mellan - Avatar eller 2012.

Eftersom Martin har någon form av "allergi" mot genren fantasy så blev valet 2012.
Fy fasiken vilken skitdåligt film det var! Helt värdelös! Jag som aldrig brukar somna till filmer höll på att slockna flera gånger. Med tanke på att Martin sov sig igenom 3/4 av filmen så kunde vi lika gärna valt Avatar istället.
DET däremot är verkligen en film jag rekommenderar! Har sett den idag då jag haft en ledig dag och tillbringat stor del i soffan med filten. En film som jag t.o.m. hade kunnat tänka mig att köpa.




Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack för tipset. Jag har varit i valet och kvalet om jag ska se den. Har inte blivit av. Men vad jag vet så kan man lita på dig :-)

Kramar

2010-04-30 @ 20:28:33
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena

Kan också rekommendera den!! Såg den igår. Jag trodde absolut inte att det var en film för mej, men ack vad jag bedrog mej!! Vilken film!! Vilken story och vilka underbara färger!!! in love!!

2010-05-02 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0