Kryss i taket!

Idag fick vi ställa väckarklockan då vi hade tider att passa. Erik skulle ta sin tredje och sista Twinrixspruta och jag skulle fixa till mina naglar.
Martin kom hem lagom till frukosten efter att ha ha gjort sitt lilla morgonsnickeri och sedan for hela familjen in till stan.
Sprutan var ju snabbt fixad och ta mig tusan om inte sköterskan lyckats övertala Martin att vaccinera sig i alla fall! Kryss i taket! Han ska dit imorgon för att få sitt första stick.

Jag hade bestämt mig för att promenera hem eftersom solen sken och det var riktigt varmt ute. Lagom till jag var klar och skulle börja gå hemåt så hade solen försvunnit och det gråa vädret hade tagit över.... igen *suck*
Men jag hade ju bestämt mig - så jag gick!
Det har blivit många steg idag eftersom Basti sedan skulle ha sin dagliga runda.... men det har jag så klart kompenserat genom att tjuväta från Eriks påskägg *hehe*
Måtte dessa påskägg tömmas snart så frestelsen försvinner. Jag har drabbats av fruktansvärt dålig karaktär denna lovvecka ..... usch & fy! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0