Nytta med nöje!

Härligt väder ute - vem vill då sitta inne? Inte jag i alla fall!
Åkte till Åhus och gick en hundrunda. Kameran fick följa med och bilder bjuder jag på senare idag.

Hade en tid att passa så rundan blev inte så lång men Basti sprang som en galning så han blev i alla fall rastad :-)
Martin och Ellen hade bestämt att de skulle titta på när Ellens fotbollslag spelade match och därför var jag tvungen att vara hemma före 12. De försvann och kvar blev jag. Erik är hos Valter och iofs var detta egentligen ett drömläge för mig eftersom jag behöver jobba. Har massor av jobbgrejer att göra men som sagt - vem vill sitta inne och jobba en sån här dag?

"Problem" är till för att lösas så därför tog jag med mig datorn ut i det härliga vädret :-)
Har suttit här ute nu i snart två timmar och skrivit skriftliga omdömen till mina elever. Nytta med nöje! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0