Onsdag

Jo, idag är det onsdag. Onsdagar innebär att ställa sig på vågen.
Ärligt talat måste jag ha tappat min karaktär någonstans de senaste veckorna. Någon som vet vart den tagit vägen? ;-)
Jag klarar liksom inte att stå emot frestelserna längre. Det är godis... och godis... och glass.... och kakor... och ..... *suck*

Som kompensation så försöker jag promenera mer men samtidigt tycker jag då att jag gott kan få ta den där lilla extra godisbiten. Jo, så kan och ska det ju funka sen när man väl har nått sin målvikt men än så länge ska jag ju fortfarande gå ner några kilo.

Sååå.... jo Sofie... jag åkte faktiskt och vägde mig i alla fall.
Ångest! (Nu snackar vi I-landsproblem!)

- 0,3kg!!!

Sitter just nu med ett gigantisk leende i hela fejset :-D

Känns allmänt gött!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig flicka! Kan ha varit promenaden i ösregn som gjorde det ;-)

2010-04-08 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0