Personalfest

Igår var det personalfest och alla "gamla" kollegor var också medbjudna vilket medförde att en mängd minnen blomstrade upp och alla ville återuppleva en traditionell GH-fest. Härligare gäng får man nog leta efter. Skrattade så att tårarna rann och blev påmind om hur rik man egentligen är som har ett sånt nätverk runt sig som ger så otroligt mycket positiv energi. Behövs verkligen nu mot slutet av terminen då det är högtryck på jobbet med allt som ska hinnas med.

Att jag sen skulle upp omänskligt tidigt i morse (eftersom vi skulle samlas vid Ullared-bussen kl. 05.45) försökte jag ju inte tänka så mycket på. Eller bör jag kanske säga - jag tilläts inte tänka på det av en viss Jessica Fröberg *hahaha*.


Sofie


Malin


Hahaha..... inga spruckna byxor den här gången Jonas! :-)

Jessica..... du var nog den person som jag fotograferade mest av alla - tacksamt objekt, eller vad ska jag kalla det? ;-)
Tyvärr är de flesta censurerade men jag lovar att skicka dem till dig *skratt*

Nästa gång ska jag inte vara uppbokad dagen efter så att jag också kan vara med på efterfesten och åka limousine klockan 04.30 på morgonen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0