Ska jag ta med en boll?

Vi hade bestämt att åka ut till Lotta & Ola eftersom Martin och Ola skulle riva upp klinkerplattor i köket och fixa till det. Själv skulle jag agera sällskapsdam (vilket inte är så illa).
Mys med Wilda är ju aldrig fel även om den lilla bestämda damen nu har börjat köra med sin moster och vägrar somna när hon ska utan ligger och försöker charma en istället. Jag var tvungen att blunda för att inte skratta men hon var envis och designade mina glasögon med sådär typ 500 små fingeravtryck när jag vägrade att öppna ögonen.

Imorgon ska vi dit igen och Martin och Ola ska fixa till det sista. Lotta fick en galen idé om att vi andra skulle promenera till Åhus och köpa Ottos glass. Frågan är om hon förstått vad det innebär att gå med Erik en sådan sträcka? Jag kan sätta pengar på att han redan efter några hundra meter kommer att börja fråga om när vi är framme och påpeka hur jobbigt det är. Att han sen kan springa timme efter timme efter bollar i olika storlekar - det är en annan femma ;-)
Ska kanske ta med en boll imorgon? *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0