Slog numret och hamnade i........ HOLLAND!

Idag hade jag bestämt att jag skulle ringa till hotellet som vi ska bo på när vi åker USA. Jag ville dubbelkolla priset och lite annat ditt & datt. Ringde numret jag fått av Sara...... och hamnade i ..... HOLLAND!!! Hur fasiken gick det till?!
Blev så paff när kvinnan började prata holländska i andra änden av luren och för ett ögonblick övervägde jag att slänga luren i örat på henne men kom till sans och förklarade istället situationen. Lite lustigt var det dock!
Mailade Sara och förklarade vad som hänt och jag fick då ett nytt nummer av henne. Testade att ringa några gånger men det tutade bara upptaget hela tiden.

Nästa gång får Martin ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0