Spräng skiten så att det pulveriseras!

Jag har en lös broskbit i min ena fot som stör mig enormt. Inte bara att den låter (klickar) när jag trampar/går med foten - det gör förbaskat ont också :-(
Man traskar liksom bara vidare och tillslut har det på något konstigt vis blivit vardagsmat.
Förr brukade jag bara ha ont på kvällarna efter en hel dags användning av foten men nuförtiden vaknar jag på morgonen och har ont redan efter en hel natts vila.

Har i alla fall ringt och bokat tid och ska dit på måndag. Min förhoppning är att jag ska ska gå ut därifrån med en remiss i handen så att "proffsen" får ta sig en titt.

I min lilla hjärna så har jag ju föreställt mig att man spränger sönder denna lilla irriterande broskbit med laser eller nåt liknande.... ja, och sen traskar man hem igen *hehe*
Lätt som en plätt ..... eller hur?

Nu var det så att min hygglige man påpekade sannolikheten i detta. Han undrade vart "resterna" skulle ta vägen? Ööhhh..... vaddå rester? Spräng skiten så att det pulveriseras. Sånt har man ju sett i science fictionfilmer..... ja, att saker pulveriserats alltsån *hehe*

Martin upplyste mig (och tog ner mig på jorden) genom att berätta att de nog snarare (om man nu gjorde någonting åt det överhuvudtaget) tänkte "öppna upp" foten för att få ut biten.
Eehhh..... NOT!!! Här ska inte öppnas upp någonstans!

Någon som har erfarnehet av något liknande?
Snälla ni, säg att det finns "mini-Star Wars-lasersvärd/strålar "som kan pulverisera min broskbit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0