Uppspelt

Jag var helt uppspelt igår kväll efter att äntligen ha fått allt klart med hotellbokningen. Det är som om flera säckar mjöl fallit från mina axlar (eller hur man nu brukar säga *haha*).
Hade svårt för att komma till ro eftersom tusen tankar snurrade runt i skallen på mig. Äntligen kan man liksom börja slappna av och bara njuta av vetskapen att man ska dit.

När jag då äntligen kommit till ro och dessutom hunnit slumra till så slår det mig - Ellens pass har gått ut!!! Shit! Det var ju det vi skulle fixat under påsklovet! Vet inte riktigt hur jag tänker (eller det var kanske det jag inte gjorde?) men jag ruskar i alla fall på Martin och lyckas väcka honom. Påtalar för honom att vi inte har något pass till Ellen och han svarar något flummigt och vänder sig om och somnar inom en bråkdels sekund *suck*.

Fick berättat för mig idag att det faktiskt inte tar så lång tid att få ett nytt pass. Förr gjorde det ju det men tydligen är det lugnare tider nuförtiden. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0