Gårdagen

Igår inleddes dagen med lite vardagslyx hos nagel-Jossan. Ellen ville också följa med och sitta och "tragga" lite med henne. Efteråt tog vi en snabb shopping-överblick på stan för att se om det fanns något som vi var "tvungna att ta med oss hem" *hehe*.
Ellen hittade en superfin tunika som hoppade ner i en kasse och landade hemma hos oss ;-)

Resten av dagen var jag bara allmänt rastlös *suck*. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig för att göra.
Jag satt mest och tittade på när Martin jobbade (laserar gaveln). Sådär kul.... *hrrmm*

Stillade min rastlöshet med att åka in till stan igen och köpa en tröja jag sett tidigare under dagen. Sen var jag full av energi igen *hahahaha*. Tänk vad lite shopping kan göra ;-)

Efter middagen blev det glass i Åhus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0