Helgen

Nu är jag tillbaka igen!
Bara för att jag börjar jobba innebär det ju inte att jag tänker sluta blogga ;-)
Jag har bara haft fullt upp med ett och annat de senaste dagarna. Många beslut att fatta och mycket att fixa och greja med både på hemmaplan och på jobbet.

Första arbetsveckan var dock ganska lagom..... två dagar sen var det helg :-)
I fredags träffades vi nere i hamnen i Åhus för att fira Lotta (som egentligen fyller år i morgon). Bord var reserverat och det blev underbart goda ribs på de flestas tallrikar. Kvällen avslutades med en glass på glassbåten!

Lördagen gick i fotbollens tecken - det var fotbollsskola på Wä IP och båda barnen var anmälda. Martin var också där i egenskap av tränare och fick både föreläsning och gruppdiskussion med andra tränare. Själv var jag bara där som åskådare *hehe*.

I söndags var jag bara trött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0