Pojkcykeln är nu såld

I eftermiddags kom Malin och Jessica och deras barn hit på lekfika. Det var ett bra tag sedan vi träffades nu så det fanns ju en del att avhandla ;-)
Fick en del tips på klängväxter till pergolan av Jessica.

De har ringt som galningar och frågat efter flickcykeln som jag hade ute på Blocket. Den blev ju såld bara en stund efter att annonsen kom ut. Bara idag har det nog ringt fyra, fem stycken och då var det ju ändå några dagar sedan jag la ut dem på Blocket.
Jag har nu blivit så van att jag automatiskt svarar att flickcykeln redan är såld utan att invänta deras fråga. Det går mycket snabbare då och samtalet kan avslutas kvickt :-)
Idag drog jag min vanliga replik och var nästan beredd på att lägga på luren men då svarar killen att han ändå inte var intresserad av flickcykeln utan av pojkcykeln. YES!!! Äntligen blev vi av med den också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0