JULLOV!

JULLOV!!!
Helt underbart! :-)
Ska vara ledig en vecka och ska verkligen njuta av varenda dag.
Första lediga dagen idag..... och vad gör jag då? Jo, jag åker till jobbet i några timmar. Får väl ta och kompa ut den tiden någon eftermiddag längre fram. Nu kan jag i alla fall koppla av och bara njuta :-)

I morgon firas det jul här hemma. Syskon och föräldrar kommer hit och nu saknas bara den där rödklädde med vitt skägg. Får väl se om vi kan ragga upp någon på gatan ;-)
Tanken var att vi skulle till Hässleholm på julafton men Arne ligger nerbäddad i influensa så det har jag redan strukit från vårt program. Vill INTE att vi ska bli sjuka nu när vi ska vara lediga. Vi får fira jul med dem en annan gång. Kan vara ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt - ska bara försöka intala våra barn om det också *hehe*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0