Pussel

Ellen fick ett 1000-bitars pussel i julklapp och nu har det packats upp och vi har börjat bygga. Ganska bra terapiarbete om man inte har annat för sig ;)

Erik vill också vara med på ett hörn men tycker det är ett evighetsjobb. Till slut konstaterade han:

"- Mamma, vi gör så här så nu - DU letar reda på alla bitar och sen ger du dem till mig så kan JAG lägga dem på rätt plats!"

Ööhhh.... vad är det för arbetsfördelning? Leta efter bitar är ju själva slavgörat och belöningen är ju att få lägga dem på rätt plats och bli så där nöjd :) Vem vill ge bort den uppgiften???



Kommentarer
Postat av: Tanja

Pussel är ett av mina terapihobbys. Jag bara älskar det.

Lycka till med ert pussel

2010-12-29 @ 03:12:41
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0