Sodastreamer

På onsdag fyller jag år och jag har redan varit förutseende och köpt en klänning till mig själv i födelsedagspresent :-) Bra va?

Idag fick jag ytterligare en för tidig present som jag länge velat ha.
En Sodastreamer!!!

Har funderat på en sådan ett bra tag eftersom vi köper hem mängder av bubbelvatten och tror att vi hade tjänat på att skaffa oss en sådan. Om inte annat så är det väl lite mer miljövänligt också, eller?

Fick gå in i affären och peka på vilken jag ville ha.
Det är ju bara att konstatera att det inte finns någon (ännu) som är så där snygg men det skiter jag i. Den här var rejäl och vi har redan testat den - funkar kanon! :-)




Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag funderar också på att köpa en men har inte kommit till skott då jag föredrar vanligt vatten, dvs utan kolsyra. Fast det är väl bara jag :-/

Kram

2010-12-29 @ 03:15:03
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0