Väla

Väla! ♥
Mitt shoppingcenter :-)
Hela familjen satte sig i bilen och for dit idag. Ganska tappert med tanke på att värmen på passagerarsidan inte funkar i vår bil - men vad står man inte ut med bara man får shoppa lite ;-)
Martin och Ellen (som sitter på förarsidan) behöver inte lida så mycket eftersom värmen på deras sida funkar. På min och Eriks sida är det däremot kallt så vi virade in oss som mumier i fleecefiltar. Jag drog sedan upp huvan på jackan och tog på mig mina älskade Hestra-vantar och sen var det bara att bita ihop.
Det gick ganska bra.

Vi var ju så klart inte ensamma på Väla utan fler hade kommit på samma briljanta idé. :-)

Vägarna var inte så bra som vi trott. Såg ganska många bilar som kört av och stod i diket..... eller rättare sagt de låg och stod åt alla håll och kanter.... på sidan, på taket, med nosen i en driva o.s.v.

Så..... ta det lugnt i trafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0