Är jag blåögd?

Jag har fått många nyfikna frågor om min lilla hemlis *hihi*
Jag blir lite nervös om jag nu har fått er att tro att det är något gigantiskt spännande.... för det är det inte - jag lovar!
Jag lovade att berätta mer när jag fått mer info men eftersom jag fortfarande inte hört mer så kan jag inte säga något ännu. Vem vet - det kanske inte blir roligare än så här? ;-)

Det är också väldigt rörande att få veta att vissa av er är "oroliga" för mig att det ska vara något åt det riskfyllda hållet och jag har fått små hintar och "varningar" om att inte fastna i något farligt eller dras med i något jag inte riktigt vet något om. *skratt*

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta....... att ni ni inte riktigt litar på mitt omdöme och tycker att jag lätt blir blåögd i vissa situationer ;-) *hehe*
Tja, jag ska väl erkänna att jag ibland byter ögonfärg från brunt till blått men oftast är jag ganska realistisk *skratt*

Bli nu inte besvikna när jag väl avslöjar min lilla "hemlis". En hemlis kan vara liten men väl så spännande och rolig!

Tack för att ni bryr er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0