Det pågår ett OS

Det pågår ett OS för de som inte visste det ;-)
Själv är jag ju inte direkt känd för att vara den mest fanatiska sportfånen men att undgå OS är en ganska omöjlig uppgift här hemma med tanke på att TV:n står på hela tiden. Jag har en man och en son som båda delar detta intresse och ibland kan man höra ett visst jubel från soffan ;-)

Jag ska erkänna att jag visst ägnat ett eller annat ögonkast på att studera dessa idrottsprofiler (ja, OK då..... ganska många ögonkast då *hehe*) och jag måste nog nu krypa till korset och erkänna att jag dragits med i denna cirkus och igår kväll gick det så långt att jag faktiskt satt trollbunden vid TV:n för att följa män i helslimmade dräkter som tog sig fram på längdåkningsskidor!
Det gick faktiskt så långt att jag satt som på nålar eftersom det var en riktig rysare och när de närmade sig mållinjen så var jag nära på andnöd! Vad säger det om mig?! *hahaha*

Jag måste hylla dessa idrottsmänniskor för deras prestationer och igår var det verkligen något över det lilla extra!


Bild lånad från SvT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0