Far och son

Visst var det är hemlighet som hette duga? :-)
Har gått omkring med ett stort leende och bara känt mig så ..... ja, nöjd!

Britt & Arne (svärföräldrarna) var ju här i eftermiddags och att höra och se far och son arbeta tillsammans med ett projekt gör att man inte vet om man ska skratta eller gråta. De är båda lika pedantiska och envisa vilket innebär att vissa diskussioner om tillvägagångssätt kan dra ut på tiden.
Ibland orkar jag inte ens vara i närheten av dem när de sätter igång men idag var jag ju nytankad med energi så jag parkerade mig helt enkelt i rummet för att studera och lyssna på dem när de satte igång. *skratt*

Nu sitter vävtapeten på plats och imorgon ska rummet målas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0