Från tur till otur?

En tanke har slagit mig.......
tror ni att efter att ha haft otroligt flyt med det mesta att man då - på något sätt - har förbrukat sin tur och att lyckan då vänder?
Jag menar.... de senaste åren har jag haft ovanligt stor tur med mycket (utöver att vi alla har fått vara friska och allt det där ni vet). Ibland funderar jag över att jag snart har haft min beskärda del och att då börjar de mörka molnen täcka min himmel. Kan det vara så? Är det bara jag som tänker på det sättet?
Det är ju precis som om man haft väldigt mycket otur den senaste tiden.... då tänker man ju att det snart ska vända.

Vill ju inte tänka så men jag tror att det är fler än jag som gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0