Gnällinlägg

I eftermiddag ska svärföräldrarna komma hit. Arne ska hjälpa till att sätta upp ny vävtapet i Eriks rum och Britt....ja, hon är nog mest med som sällskap *ler*

Det var längesedan jag blev hysterisk över att huset såg ut som ett bombnedslag när jag visste att vi skulle ha besök. De flesta vet att vi har lite "organiserad kaos" här hemma men vi är lika glada för det ( ialla fall jag).
Just nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag på sina ställen här hemma och jag känner att vissa attiraljer kanske borde plockas undan innan "gästerna" anländer.
Grejen är att jag inte orkar.
Jag är helt slut av min förkylning och att bara vara trevlig kräver en kraftansträngning av mig just nu. Hur ska detta gå? Kan jag låsa in mig i sovrummet och tillbringa eftermiddagen där i min ensamhet?
Sen är det den där middagen ikväll som jag också känner lite oro över. Hur ska jag orka?

Gnällinlägg är tillåtna ibland...... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0