Det blev som jag misstänkt

OK, det blev som jag misstänkte........ när jag vaknade i morse var jag precis lika trött/väck/borta/zombieliknande som alla andra morgnar. Detta innebar att jag (precis som jag förvarnade Martin om) helt enkelt glömde bort att gratulera min man på hans födelsedag. Hur lyckas man egentligen med det? Nu hann jag iofs komma på mig själv sekunderna innan han skulle gå till bussen så helt värdelös kan man ju inte anklaga mig för att vara ;-)

För Martins del har det väl inte varit världens mest upplyftande och firade fördelsedag med tanke på att han fick hämta barnen (utan bil eftersom jag hade den), och ta hand om vardagssysslorna (som vanligt) eftersom jag jobbade ända till 18.00.
Tog i alla fall med mig lite Kinamat hem så att vi kunde lyxa till det en aning.
Snälla ni - påminn mig om att jag ska försöka vara lite extra snäll mot honom på söndag då vi ska fira honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0